I er ikke låst rigtigt inde i rummet, mens I arbejder med jeres mission. Der er også en “panik-knap”, så I altid selv kan vælge at forlade rummet. Denne bliver aldrig brugt, men er blot en sikkerhedsforanstaltning.
I er ikke låst rigtigt inde i rummet, mens I arbejder med jeres mission. Der er også en “panik-knap”, så I altid selv kan vælge at forlade rummet. Denne bliver aldrig brugt, men er blot en sikkerhedsforanstaltning.

MIDNIGHT MURDER
Året er 1955.
På det fornemme Hotel Noir er Hotelejer, James Mark, fundet død udenfor værelse 726.
Politiet mener det var en ulykke men hotelejerens enke har mistanke om at det kan være mord.
I er privatdetektiver hyret af enken til at undersøge “ulykken” i al hemmelighed.
I har en time til at undersøge forholdene, inden politiet igen lukker alle gæster og medarbejdere ind igen, og eventuelle spor går tabt.
Kan du og dit hold nå det, inden tiden løber ud?

MENTAL HOSPITAL
Nysgerrighedden har ikke kunnet holde dig og dine venner væk fra det gamle forladte sindssygehospital.
Kort efter I er trådt ind, smækker døren i bag jer.
Rygter lyder, at den onde Dr. Croix udførte grufulde eksperimenter på nogle af patienterne, som mærkeligt nok også er sporløst forsvundet…
Én af de forsvundne personer er den lille pige “Elin”, som efter sigende stadig huserer på hospitalet. En sygeplejerske, der hængte sig selv i de centrale gange, kan stadig høres råbe af sine patienter.
Kan du mon slippe ud!?

PRISON BREAK
Millioner veje ind, kun en vej ud!!!
Året er 1965.
I er uretmæssigt blevet anklaget for en forbrydelse og dømt til livstids fængsel uden mulighed for prøveløsladelse.
Dit nye “hjem” er en celle, der engang tilhørte en indsat, der forsvandt sporløst … eller gjorde han?
Nogle hævder, at han slap væk. Andre sværger på, at han blev myrdet af den berygtede grusomme vagtchef. Men ingen ved det faktisk…

SUBMARINE
Du og dine venner befinder jer ombord på ubåd U-574 fra Den Kolde Krigs tid..
Det skulle blive en fantastisk oplevelse at fornemme, hvordan forholdene var i en ubåd under krigens tid – men noget går galt!
Undervejs får kaptajnen et ildebefindende og ubåden kommer ud af kontrol. Efter en skurrende lyd af skroget mod klippebunden høres en større eksplosion og næsten alle systemer lukker ned.
Det er nu op til dig og dine venner at redde situationen – og det skal ske hurtigt – for om 60 minutter løber ubåden tør for ilt.
Kun de mest viljefaste, koordinerede og kloge hold vil kunne klare situationen.

THE GRAND HOTEL
Året er 1936.
På The Grand Hotel er der på værelse nr. 13 sket et forfærdeligt mord. En mand er anholdt og idømt dødsstraf for mordet og henrettelsen finder sted om præcis 60 minutter.
Den dømte mand er tilfældigvis et familiemedlem til jer (onkel Erik), som i er helt sikre på er uskyldigt dømt.
I er også overbevist om at det rigtige mordvåben stadig findes på hotellet. I et sidste forsøg på at redde jeres onkel, bryder I nu ind på gerningsstedet, velvidende om at politiet og den rigtige morder temmelig sikkert overvåger stedet. I har 1 time til at finde mordvåbnet, og bevise onkels uskyld
Kan du og dit hold kan nå det, inden tiden løber ud?